3 ترفند برای تبدیل شدن به سلبریتی اینستاگرام در سال 2018 آرایش ، زیبایی و مدل لباس

یکی از صنایع که از نظر  ربات اینستاگرام بیشترین تغییر رادیکال دارد، کمتر مورد بحث قرار گرفته است: صنعت مدل سازی.

سه سال پیش، مدل تقریبا هیچ قدرت نداشت. آنها به طور عمده در رژیم آژانس های مدلسازی بودند –  اینستاگرام آن را تغییر داد.

مرتبط: استراتژی محتوا از 13 نماد نمایش مشخصات عمومی

با برخی از استراتژی های اجتماعی دقیق، مدل ها می توانند پس از یک شبه پیروزی قابل ملاحظه ای داشته باشند، به آنها قدرت عظیمی در اینستاگرام می بخشد و دینامیک قدرت صنعت را با زحمت می اندازند.

به عنوان مثال:AlexisRen را ببینید. ویدیوی 60 ثانیه ای که توسط وی منتشر شد بیش از 6.3 میلیون نمایش داده شده است. مدل های مانند رن هر روز با تعداد میلیون ها نفر از دیدگاه ها و پیروان رو به رو می شوند. این مخاطبان مدل ها را به طور مستقل پول می دهند و وابستگی قبلی به سازمان های مدل سازی را از بین می برند.
5 دلیل سنگ آهک و آهک همیشه موفق خواهد بود
محتوای حمایت شده
5 دلیل سنگ آهک و آهک همیشه موفق خواهد بود
توسط انجمن ملی Realtors
راه های خلاقانه برای لذت بردن از مشتریان خود و آنها را به وفاداری به نام تجاری خود را
گیره
راه های خلاقانه برای لذت بردن از مشتریان خود و آنها را به وفاداری به نام تجاری خود را
توسط staples
این مدل ها چگونه این پیروزی های ویروسی را رشد می دهند؟

در Runway Media، ما مدل ها را به نفوذگران  ربات اینستاگرام تبدیل می کنیم – تجهیز آنها به استراتژی ها و تکنیک ها برای دستیابی به رشد ویروسی. این روش های رشد از راهنمایی های فنی به منظور جلوگیری از الگوریتم اینستاگرام، به ترفندهای روحی برای ایجاد تعامل پیروان متمایز است.

مرتبط: چگونگی ترکیب اینستاگرم از ترکیب عکس ها این هنرمند را ترک کرد تا از شر اوضاع تبلیغاتی شرکت کوشش خودداری کند

چندین استراتژی منحصر به فرد که ما برای انجام این کار استفاده می کنیم وجود دارد. در اینجا سه ​​نفر از آنها هستند که هرکسی میتواند از آن برای ایجاد یک تأثیرگذار استفاده کند:
1. سوالات جعلی

داشتن پستهای شما در خوراک های پیروان شما اول نشان داده شده است بسیار مهم است. الگوریتم اینستاگرم تصمیم می گیرد که چه پست هایی به شما نشان دهد براساس روابط شما با حسابهایی که دنبال می کنید (از جمله عوامل دیگر نیز). چک کردن وبلاگ بوفور برای تجزیه و تحلیل دقیق نحوه کارکرد الگوریتم. اگر اخیرا با یک حساب کاربری مشغول به فعالیت هستید، بیشتر احتمال دارد که یک پست از آن حساب در مقابل یک حساب کاربری که با آن ارتباط برقرار نکرده اید، بیشتر باشد.

روابط در الگوریتم بر اساس سلسله مراتب رتبه بندی می شوند. به عنوان مثال، فقط دوست داشتن پست های یک حساب نشان می دهد ارتباط سطح پایین است. با این حال، اگر شما اغلب در مورد حساب توضیح دهید، آن را نشان می دهد یک رابطه عمیق تر و غنی تر – به این معنی که شما نشان می دهد پست های حساب بیشتر و بیشتر در خوراک خود را نشان می دهد. قویترین شاخص های ارتباط از پست های ذخیره شده و ارسال پیام های مستقیم (DMs) می آید.

مرتبط: 7 نکات بازاریابی برای کمک به رشد نام تجاری خود را در نمایش مشخصات عمومی

با توجه به این، ما مدل های ما را آموزش می دهیم که اغلب به راحتی و سریع به سوالات در داستان های  اینستاگرام خود پاسخ می دهند. یک مثال از این ممکن است باشد: “چه چیزی باید برای ناهار داشته باشم؟” “چه احساسی را دوست داری؟” یا “چه آهنگی را پیشنهاد می دهید؟” این سوالات ساده، که اغلب نیاز به پاسخ تنها یک کلمه دارند، هزاران تمبر DM را برای مدل های ما و پیروان آنها ایجاد کرده اند، که به طور قابل ملاحظه ای در رسیدن به اهداف آلی و دراز مدت آن ها را افزایش می دهد.

این استراتژی را می توان به هر طرحی برای بهبود دورنمای آلی درازمدت خود اعمال کرد. تمرکز بر توسعه روابط شما با طرفداران موجود. ایجاد فرصت های آسان و کم تلاش برای پیگیری های خود را برای درگیر شدن با شما در روش های بیشتر و معنی دار تر. نظرسنجی ها را در داستان  اینستاگرام خود ایجاد کنید و از ایجاد سوالی برای ایجاد یک گفتگو بپرسید. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت تجارت الکترونیک هستید و فقط یک محصول جدید را راه اندازی کرده اید، فقط لینک های کش رفتن به لایو استوری اینستاگرام  را با قیمت ها وارد نکنید. در عوض، مخاطبان خود را از آنچه که در مورد لباس جدید، اسباب بازی و یا هر محصول دیگر شما فکر می کنند، بپرسید. فرصت های مکانی برای ایجاد یک مکالمه هر زمان و هر کجا که ممکن است.
2. غلاف جوجه

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   مرجع آگهی و نیازمندیها : سایت دو فانوس

برای ارسال یک ویروس، باید آن را با الگوریتم “کیفیت بالا” تلقی کرد. الگوریتم کیفیت پست ها را با نگاه کردن به چیزهایی مانند نسبت های تعامل، قضاوت می کند.

نسبت جذب به آمار است که شمارش می شود، به عنوان مثال، تعداد افرادی که پست را دیدند و سپس با آن درگیر شدند، یعنی مقایسه کل دسترسی به کل تعامل. این الگوریتم بالاتر این است که کیفیت بهتر پست، همانطور که توسط الگوریتم قضاوت شده است. سپس پست های “با کیفیت بالا” در صفحه کاوش برجسته خواهد شد. این راز به پست های رفتن ویروسی در  لایک اینستاگرام است.

مرتبط: 11 راه برای کمپین بازاریابی اینستاگرام بعدی شما خیره کننده است

با استفاده از شبکه ما از مدل های  اینستاگرام ، ما ایجاد غلاف های تعامل. در این مورد، هر مدل دوست و نظر جدیدترین پست های هر یک دیگر را ظرف مدت سه ساعت پس از آپلود مشاهده می کند. نتیجه این دستکاری الگوریتمی، پست های ویروسی است! پست های مدل های ما صفحه کاوش را تجربه کرده اند، که اغلب میلیون ها نفر از آنها را مشاهده می کند و به عنوان یک نتیجه می پذیرد.

غلافهای جذاب موثر هستند وقتی که حسابهای موجود در همان طاقچه قرار دارند، مثلا مدل با مدل. اگر، برای مثال، شما یک اثر کمدی هستید، شما باید با صفحات یادداشت و سایر عوامل تاثیرگذار برای بهترین نتایج، همکاری کنید. هدف این است که در گروه مشارکت شما حسابهایی داشته باشید که دارای پیروان باشند که مخاطب مربوطه برای شما باشد.
3. مشارکت دوباره

با این وجود، همه چیز در حال رشد نیست. برای پیروی از ویروس ها به طور پیوسته، مهم است که حفظ و پیگیری شدید انجام شود.

هنگامی که مدل های ما پیروی می کنند، ما فقط بر روی افزایش بیشتر تمرکز می کنیم. ما از هر پیروی از تعامل طولانی مدت، از جانب مدل های ما، تعاملات پیروان را تشویق می کنیم. برای انجام این کار، تیم ما به طرز محکمی از طریق نظراتی که توسط طرفداران به اشتراک گذاشته شده است، دنبال می شود و سپس به این نظرات برای آنها پاسخ می دهد. این یک رابطه عمیق تر را ایجاد می کند و تعامل پیروان را پاداش می دهد. ما پس از آن “مدل های فوق العاده” را برای مدل ها ایجاد می کنیم، با توجه به پست های شخصی طرفداران بیشتر آنها.

مرتبط: زن و شوهر پشت “ افزایش فالوور اینستاگرام ” آن را به عنوان یک پروژه حیوان خانگی آغاز شده و در حال حاضر 4 میلیون پیروان و موفق تجارت الکترونیک

برای حفظ یک فعالیت مشروح، ما نیز پیروان “ارواح” را شناسایی می کنیم. اینها پیروان هستند که با 30 پست اخیر در مدل ارتباط برقرار نکرده اند. پس از شناسایی این ارواح، تیم ما با آنها از طرف مدل ما همکاری می کند. این پس این پیروان روحانی را به طرفداران تازه وارد تبدیل می کند.

کمپین های تعامل مجدد برای همه سوله ها کار می کنند و این چیزی است که ما به شدت توصیه می کنیم. پیروان دست کم خود را شناسایی کنید و جرقه خود را در رابطه خود تغییر دهید! با توجه به پاسخ و پاسخ به نظرات آنها، مطمئن باشید که بیشترین پیروان پیروز وفادار خود را نیز پاداش می دهید. انجام این کار کمک می کند تا این روابط را حفظ کنید، و در نتیجه، مدت زمان طولانی برای شما در نظر گرفته می شود.

اینستاگرام – بدون شک – مدل های قدرتمند را به طریقی که هرگز نمی توانست پیش بینی کند. هرچند این ترفندها برای باز کردن رشد ویروسی فقط به مدل ها محدود نمی شود. با آزمایش با ایده هایی مانند این، هر نوع تاثیر گذار می تواند ویروسی را به دست آورد، بازده بیشتری را به دست می آورد و به دنبال یک موفقیت واقعی می شود.